Om Oss

Simon Knutson

Säljare

På Västkusten har vi Simon som brinner för att du som kund skall vara nöjd och effektivisera din administration. Med erfarenheter från IT & byggbranschen samt mängder av kundbesök har han stor förståelse för utmaningar ni kan ställas inför.

”Administration skall vara enkelt så att ni kan lägga mer fokus på att vara hantverkare”

Robin

Robin Fagerström

Säljare

Med bakgrund inom byggbranschen kombinerat med hundratals kundbesök på nacken förstår Robin hur hantverkare tänker och gör alltid sitt yttersta för att hitta ett enkelt arbetssätt som passar just ditt företag.

"Som hantverkare ska du kunna skruva mer och vara på kontoret mindre"

Josephine Björk

Säljchef

Josephine har en gedigen bakgrund inom lösningsförsäljning och verktyg som förenklar vardagen för små och stora bolag. Med stort engagemang leder hon teamet med målet att så många kunder som möjligt ska ansluta sig till Flexibla Kontoret och förstå vilken enorm effektivisering de kan uppnå i sin administration!

”Vi vill bidra till digitaliseringen av hantverkarbranschen genom smarta funktioner som förenklar vardagen för dig och din firma”

Jonathan Lund

Kundansvarig

Jonathan är snabb på att lösa dina problem redan vid första kontakt. Att ge personlig service och se till att du alltid känner dig nöjd är någonting Jonathan är bäst på.

”Vi ger dig verktyget för att underlätta vardagen”

Per-Ola Norling

Produktägare

Per-Ola är en erfaren och lösningsorienterad ledare inom IT-sektorn och har lång erfarenhet av affärssystem och metoder för strukturerad och effektiv informationshantering. Han har även många års erfarenhet av installationsbranschens varierande behov av lösningar som förenklar det administrativa arbetet i vardagen.

”Lägg din tid på det som skapar intäkter!"

Vår historia


Vi lanserade nya Flexibla Kontoret i januari 2019. Sen dess har vi kontinuerligt anpassat och lagt till ytterligare nya funktioner. Vi utvecklar i egen regi men kravställningen kommer många gånger direkt från er, via våra specialistsäljare och vår kundtjänst, som samlar in synpunkter och önskemål.

Vår ambition är att erbjuda ett modernt och enkelt affärssystem som verkligen hjälper dig som hantverkare med din administration, så att du kan fokusera på det som är din huvudsakliga syssla! Vi vill ge dig rätt information på ett enkelt sätt, så att du kan få kontroll på dina materialinköp, dina marginaler och den tid du spenderar på dina uppdrag och snabbt kunna få iväg dina kundfakturor!

Vi ser därför att en stor del av vår uppgift också är att hjälpa våra kunder att komma igång och förstå hur ni bäst använder Flexibla Kontoret så att det passar just dig i din verksamhet.

Vi är ett starkt team med ett brett utbud av erfarenheter och kompetenser. Vi brinner för det vi gör och jobbar ständigt för att bibehålla den absolut högsta kundnöjdheten inom vår bransch. Att vara hantverkare och samtidigt ha hand om det administrativa är en utmaning. Vi ser fram emot att få hjälpa dig att hitta den enklaste och mest kostnadseffektiva lösningen för just ditt företag.

Varmt välkommen att kontakta oss!