Flexibla Kontoret underlättar hela din arbetsprocess. Från materialhantering till ärendehantering och så mycket mer. Nedan följer ett axplock av de funktioner som du hittar i Flexibla Kontoret. Kontakta oss så berättar vi mer.
Ärendehantering
Offerter, fakturor, arbetsordrar, bilder. Ja, all dokumentation på ett arbete samlas direkt i ärendet och du kan alltid gå tillbaka och jämföra med tidigare arbeten.
Mer om ÄrendehanteringMaterialhantering
Med EDI ansluten till din grossist dyker materialet direkt upp i rätt ärende. Det har aldrig varit enklare att ha ordning och reda.
Mer om materialhanteringTidrapportering
Arbetstid, servicebil, underentreprenör. All tid som kunden skall debiteras på ett och samma ställe.
Mer om tidrapporteringOfferthantering
Skapa tydliga offerter till dina kunder. Välj om du vill specificera i detalj, eller paketera. Med eller utan rotavdrag.
Mer om offerthanteringFakturering
Du väljer själv om du vill sköta faktureringen i Flexibla Kontoret eller om du enbart vill skapa underlag till ditt externa bokföringssystem.
Mer om faktureringRothantering
Med en enkel knapptryckning skapar Flexibla Kontoret en komplett ROT-ansökan som du enkelt läser in hos skatteverket.
Mer om rothanteringIntegrationer
Med ordersvar kommer dina materialinköp direkt in på rätt ärende. Har du Fortnox eller Visma eEkonomi, kopplar du enkelt ihop dessa med Flexibla Kontoret!
Mer om integrationerStatistik
En förutsättning för ditt företags framgång är att kunna uppmärksamma statistik. Hur mycket fakturerar du per månad?
Mer om statistikKalender
Med Flexibla Kontorets lätthanterliga kalender får du en snabb överblick som gör det tydligt för dina medarbetare vem som gör vad och när.
Mer om kalender