Ärendehantering

Offerter, arbetsorder, material- och tidsåtgång, fakturor, bilder. All dokumentation på ett arbete samlas i ett ärende och du kan alltid gå tillbaka för att jämföra med tidigare och liknande ärenden du har gjort. Till och med kopiera ett gammalt, som en mall för ditt nästa uppdrag!

I ett ärende registrerar du allt som behövs för att fakturera din kund. Du har full frihet att ändra texter, artiklar, antal, lägga till och ta bort materialrader, korrigera dina priser, mm. Du får total kontroll på dina marginaler.

Du kan enkelt tilldela ett ärende till dina medarbetare som i sin tur klarmarkerar när de utfört sin del av jobbet.

Ett ärende innehåller alla uppgifter om kund, uppdragsbeskrivning och arbetsplats och du kan få tydlig vägledning via kartfunktioner i telefonen för att hitta dit.

Du kan lägga in kommentarer som kommer med på fakturan och göra interna noteringar, som inte visas för kund.

I ärendet kan du även lägga upp bilder, videofilmer och checklistor, som dokumenterar ditt projekt.

Alla våra tjänster

Kundregister, arbetsorder, inköpt material, tidrapportering och fakturering – allt hanteras på samma ställe i Flexibla Kontoret. Här registrerar du snabbt, smidigt och utan krånglig administration, du gör det på plats när du har allt i färskt minne, inga lappar behövs längre. Du loggar snabbt in på mobilen, plattan eller laptopen.

Se alla funktioner